Salariati

Ecran funcţional, în cadrul nomenclatoarelor firmei, cu ajutorul căruia se poate ţine evidenţa personalului firmei.

Ecranul are două tabele (zone) de introducere a datelor:

  • Tabelul principal - în care se vor introduce datele aferente salariaţilor;
  • Tabelul secundar - permite introducerea datelor aferente persoanelor aflate în întreţinerea salariatului selectat în tabelul principal. În situația în care pentru tipul contractului selectați contract de drepturi de autor, arenda sau sportiv, în tabelul din partea inferioară se vor putea adăuga datele la care s-au realizat venituri, iar pentru zilieri, o să puteți introduce pozițiile din Registrul zilierilor.

Salariații pot fi preluați și automat din fișiere RVS sau XML cu ajutorul butonului B import.


Tabelul principal
Tabelul secundar
Butoane funcționale

Observații:


  • Salariaţii ieşiti din evidenţă vor figura în listă pe fundal gri.
  • Vor fi afișați pe fundal roșu salariații angajați de peste doi ani pentru care salariul brut este tot la nivelul minimului pe economie.
  • Dacă un salariat este reangajat sau are mai multe contracte de muncă, acesta trebuie readăugat în listă.
  • Nu confundați persoanele în întreținere cu coasigurații. Aceștia din urmă, se introduc in ecranul “Declaratia unica 112” > “ Asigurati “ > “ D. CM+Coasigurati ”, în partea inferioară a ecranului. Ulterior introducerii lor în acest ecran se vor prelua automat în declarație.
  • Contractele de arenda pentru care nu se calculeaza contribuţii se introduc în ecranul Intrari.
  • Dacă pentru contractele aferente zilierilor există înregistrări în tabelul din partera de jos a ecranului, la generarea statului, programul preia sumele din înregistrarile astfel operate.  Altfel, se va prelua suma din coloana "Salariu brut".

Vezi şi: