Registrul de evidenta al salariatilor

Accesibil cu ajutorul butonului Revisal din ecranul Salariati.

Registrul de evidenţă a salariaţilor, instituit conform HG 500/2011 este un document în format electronic obligatoriu pentru toți angajatorii.

Acesta cuprinde datele de identificare a angajatorului, ale angajaților, precum și datele din contractele de muncă ale acestora, fiind necesar a fi transmise toate modificările ce intervin.

Ecranul este structurat în două pagini: "Registrul de evidenta al salariatilor", respectiv "Istoric salariat". Acestea sunt prezentate detaliat mai jos.

Modul de operare

  1. Completați informațiile despre angajator, în pagina "Registrul de evidenta al salariatilor".
  2. Informațiile despre angajați sunt completate automat pe baza datelor existente în ecranul "Salariați". În cazul în care unele informaţii nu sunt corecte sau lipsesc, pot fi completate sau modificate. Semnificația coloanelor și modul de completare sunt prezentate mai jos.
  3. Completați data consemnării pentru modificările survenite.
  4. Generarea fişierului de raportat se va face apăsând butonul Revisal 1. Programul va genera un fişier de tip XML cu numele <denumire societate>_<cod fiscal>-zz-ll-aaaa.xml, unde zz-ll-aaaa - este data în care s-a generat registrul. Fișierul astfel rezultat, pentru a putea fi încărcat pe site-ul inspecției muncii, trebuie validat întotdeauna cu aplicația curentă a programului REVISAL disponibilă pe site-ul Inspecției muncii. În urma validării va rezulta un fișier cu extensia RVS ce se va încărca online. Citiți cu atenție mesajele generate de aplicația REVISAL și dacă sunt erori efectuați corecțiile necesare în SAGA, regenerați fișierul XML și reverificați-l cu REVISAL.
  5. Modificările survenite vor fi preluate și în pagina "Istoric salariat".

Registrul de evidenta al salariatilor
Istoric salariat

Observații:


  • Numerele contractelor  trebuie sa fie unice. Este imposibil să aveți același număr de contract pentru la mai mulți salariați sau chiar la același salariat dacă are contracte multiple. Dacă aveți numere duplicate, vi se va genera eroare la validarea registrului.
  • Registrul se va retransmite de fiecare dată când există modificări de salariu, funcție, sporuri permanente, detașări, suspendări, reactivări de contract, etc.
  • Dacă un salariat este reangajat sau are mai multe contracte de muncă, acesta trebuie readăugat în listă.
  • Pentru salariaţii încetați, primele trei coloane vor figura în listă pe fundal gri.

Vezi si:


 


Alte informații utile gasiți accesând următoarele linkuri: